Sunday, November 21, 2010

tujuh.puluh.dua.ribu minit

21 nov 2010
nite nite manishatiku..
eh dah jam 0015 belum tido lagi?esok dua angels buat perangai saya yang tensen jugak sebab saya tido lambat.
ehh, lupa ..saya kan duduk dengan parent sekarang ni,hehehehe(gelak besar2 an)
nk bangun jam 12 noon pun boleh kot kuikui.
tapi takde la sampai mcmtu ish ish.
cuma jatuh arr waterface kat ayah saya(mulut laser).

saya nak tido tapi mata tak mengantok,
nak continue projek cross stich malas nak pi bukak lampu,
projek dress angel #2 pun saya tak start apa lagi,
semua benda takde mood,
nak tengok series pun macam malas aje.
apa kena saya ni,semua serba tak kena,
semuanya malas aiiiisssshhhhh men!
oooo,patut la saya jadi mcmni.lupa nak flash!
tadi cintahati berjaya 'mengontek' saya,
cintahati mms gambar dia,
saya terkejut gak sebab macam..macam....bontot kuali kenduri(putih skitttt je),
dia kira lagi 50 hari untuk berjumpa kembali,
50 hari tu bersamaan 1200 jam,
atau 72,000 minit
lammaaaaaaanya sob sob sob!
saya nak pi emo sendiri la.
byebye kertas putih sob sob (meleleh air hidung aje lebihh)

ya Allah ya Tuhanku,lindungilah cintahati saya :-(
saya amat rindu, amat risau keadaannya.



No comments: