Tuesday, November 16, 2010

manishatisyaza

aluuuu you,
hari ni saya good mood,sebab sakit cramp dua hari sudah hilang,kalau tak mcm nak tercabut bontot saya tahan sakit.
cuma jiwa je rindu pada cintahati saya,dia jauh.saya kat sini,dia kat sana.nasib baik ada dua angel saya,takla saya gila rindu sorang2,boleh saya share rindu dengan angels.
angels saya pun pandai rindu tau,kalau saya naik angin marah skit,mesti tepekik telolong ayah ayah!
huh! typical me,saya pun telolong gak tension ..tapi dalam hati saja ehehe.

saya nak ingatkan kotak minda lemah saya ni,kenapa saya pilih manishatisyaza...
saya dan cintahati.. bila bgabung nama jadik syaza,
nama ke3 my angels pun kami boh syaza.
biar tegeliat orang nak ingat ada first second last name hehe.
tak le,bukan nak dera orang.
saya dan cintahati sepakat masa pregnant angel 1,kami letakkan nama SYAZA sebagai tanda kasih sayang rindu dendam (auuuwwww jiwang kareettt) kami selama 6 tahun bercinta baru dapat bersama sebagai suami isteri (alhamdulillah).
kami banyak harungi susah senang bersama sepanjang 6 tahun,
cintahati banyak membantu jiwa saya dalam mengekalkan 'sanity' dalam kamus hidup saya.
kalu kertas putih kenal saya,saya ini complicated skit.saya cepat moody,tp cepat pulak happy.
lagipun syaza membawa makna 'keharuman', sapa suka yang busuk2 dlm rumahtangga kan kan kan?

moga angels kami membawa keharuman & ketenangan dalam hidup kami.
amin.
so terwujudlah manishati(sweetheart)syaza.
tapi tatau la pulak kalu cerita2 masam pun ado ;-)
-16 nov 2010-

No comments: