Saturday, December 11, 2010

thisss close u know! (rapatkan ibu jari dan jari telunjuk anda)

10 dec 2010
salam deary manishatisyaza!
apa kabo arini?arini saya happppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sangat2 lah rasa macam budak darjah 6 dapat birthday present.

kan semalam saya cakap nak pi ikea kan?
then tiba ikea, saya dan ma berpecah dengan ayah,
kami berdua, dengan lagi dua orang budak botak kiut tu bergendeng semua pi ikano jeng jeng jeng.
jalan punya jalan,(rasanya dengan hubby pun tak pernah jalan tegar semua kiosk pun buat lawatan),
ma biasa ar mau cari baju stail orang muda (alololo ma jangan mara arr, hati kan muda),saya pun tumpang walaupun poket tak danyer kembung, sempit2 gitu.

part yang saya paling2 best nak cite ni ha..
saya ajak ma masuk harvey norman,hajatnya konon nak tengok apa brand mesin jahit dia jual.
yang ma lak memang angau laptop vaio hot pink dari mula2 keluaran sampai arini nak beli tak.tak belipun.skali tu dia mcm minat(MACAM TAU)

borak2 dengan abang harvey tu,dia kasik price itu gak tak kurang satu sen, tp dia kata boleh bagi free gift menarik.tengah hot ni!
ma pun mcm kucing keresahan tunggu makanan tak sampai2 tuan tak bagi makan,
on la, tapi yang tak bestnya ayah lak takde.
ishhhh,bini mithali tu kena tunggu laki kesayangan dia,
walaupun pakai duit sendirian berhad,tp still dia nak tanya.amatlah 'loving' hehehehee jgn maraaa.
saya pun mencelah, mesin jahit brand brother bagi berapa,
skali dia kata dia boleh kurangkan rm100.telan air liur saya kat situ.
tapi saya telan pastu buat muka manja budak umur 12tahun dengan ma,
saya kelip2,sengih2, skali tu laju je,"errr kalu sponsor birthday present hehehehe" mulut saya.
takde cover2 dah sebab air liur saya meleleh sangat2 sib baik sempat kesat sebelum jatuh.
(oooohhhhh,mana angels2 saya masa tu saya pun ingat2 lupa,ada dlm cabby masing2 kot)
saya nak,,,,saya nak sangat ma...saya memang teringin nak mesin jahit sebab saya tengah "GILA" nak menjahit.
saya nak....
skali tu ma saya senyum mcm senyum ok bolehle kalu pasal bodek orang no1 (senyum paksa rela kot),
skali tu ayah saya "cepatlah,i lapar.."
ma saya memang pantang dengar ayah kata lapar,cepat2 dia akan cut off whatever she's doing,untuk menunaikan hajat lapar sumai terchinta itu.
"okla,aunty datang lain kali",
dan kitaorang pun blah. saya nganga sedih nak meraung pun ada.
errr,saya ok jela,kontrol ayu anak dua malu arr parent tak belikan apa yang saya naaaakkkkkk sgt.
blah pi makan,sib baik sedap kat kg penchala,
balik rumah sebab adik pun dah nak abis kerja nak amik dia pulak,
skali tu dah nak petang maghrib,
"memang tak jadi beli la lyy.dh balik umah tgk laptop vaio 15 tahun lampau rasa sayang pulak,baik beli benda best"(benda best - biar saya je yg paham, u blog tak payah paham k)
ma saya pelan2 kayuh, setkan mind dia.

saya pun...heheee,tak pe la.memang kalu ikutkan tak penting pun semata2 geram hotpink,
baik beli benda best tu,menyokong ,gila itu mak aku tuh!......

see,terbaikkk punya,
i WAS THISSSS CLOSE to get my dream sewing machine uwaaaaaaaaa...
alalallaala.bye lah.
saya nak tidur mimpikan dapat mesin jahit jatuh dari langit!

No comments: