Saturday, December 11, 2010

GENIE IN MY HAND

11 dec 2010

genie oh genie.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

today i have no intention whatsoever to think what had happened yesterday.
dah memang tak de rejeki di harvey norman.
tak pe, nanti2.kena kumpul duit sendiri sob sob.
agak payah disitu.

so pagi ni i asked mum to tag along with my angels to carrefour bandar puchong.
she agreed, she looked boring though duduk rumah takde aktiviti.
lagipun nak tengok barang apa di carrefour since masa duduk johor dulu slalu pi sana,
this time,island mana ada carrefour.
some people said better value for money there.
so we go outing to carrefour la,sebab belon kan dah naik,belon naik means carrefour dah bukak arr.
sekali TAK!
sabo jela,belon tu tulis akan dibuka.
siut je.
bukan ke kalu naik belon ats bumbung dia tinggi2 means dah bukak ke
kita orang kena tipu.buang masa!
sebab dah keluarkan,harus cari tempat lain nak pergi,
KLCC dh terlambat dh tengahri nih,
ioi mcm boring je slalu pegi,
empire subanglagi la maha bored!
mahal pun satu air segelas belum tentu.
ok la carrefour subang will do she said.
zus zass we go, sampai.
we round2 nagoya,tengok kain fuiiyo lawo2 tapi sales kata harga naik dah semua,
esspecially cotton.kesian cotton!sapa suruh jadi trend baju kurung tahun ini?kan dah up harga!
then masuk carrefour,(saja carik pasal nakkk gak tengok apa brand ada).
brother man, brother semlm yang tak jadik angkat sama laptop hotpink!
ok kite keluar carrefour ahhh,
terluka rasanya (uuuweeekkk kat diri sendiri)

pusing2,ma cakap jom pi tengok singer kt bawah,aritu tak tengok betul2 kan.
i like what....whaT..whAT...wHAT...WHAT!!!!

*picture googled,i will update mine later.

saya dapat ni kertas putih!
saya dapat mesin jahit singer 70's retro flowers! (genie 1974)
ma saya belikan ni...
i like it so much,saya rasa nak peluk cium dia time tu dalam kedai,
tapi malu ibu-anak-dua terkinja2peluk ma dia kang,
saya amat, amat happy, amat2 sayang dengan mesin ni.
saya dah jatuh cinta,
turun escalator pun dah nampak,color very cun,
harga very2 nice,
saya suka! (dah,lepas ni takyah mimpi mesin jahit jatuh dari langit,berat tau 20kilo mesin nih)


p/s : ma...tq for buying me this precious gift. i really appreciate and will make good use of this machine.no words can make me thank you, but thank you ma.i love u (not because you bought this,but because i really love u and i never say it loud enough thru out my 31 years of me living out from you).hanya Allah mampu membalas kasih sayangmu padaku.

p/p/s : entry ini bukan untuk menunjuk,saya cuma buat sebagai tanda ingatan hadiah dari ma,dan betapa rasa gembiranya saya dapat apa yang saya mahu.

p/p/p/s : please make an entry about special genie,
and update how she is going to be used.since i am her new owner ;-)



1 comment:

Yaati Nor said...

salam pekenalan..selamat menjahit..saya pon suka jahit..tengah cari mesin jahit..bandar puchong ada nak bukak c4 ke?saya dok Puchong utaman..