Wednesday, January 19, 2011

CUTI LAMA SIKIT KOT






ohh, atas bukan angels saya,itu angel google ;p


(hati,jiwa,badan) saya ni kalu boleh dikerat, nak belah dua,
satu tinggal di puchong buat teman parent saya,
satu lagi dengan cintahati..

saya tengah packing2 nak balik island,
semalam cintahati saya dah datang nak ambil kami,
sedihnya hati saya tak reti nak describe
tinggallah parent dan adik saya.
ma ayah adik jaga diri baik2 k,
insyaallah kami pulang lama-lamaaaaa lagi  :(
terima kasih atas SEGALA-GALANYA
jom la ikut blik penang heheheehehe.

as for the blog,
i maybe do not have time to spent leisurely in front of internet anymore,
with 2 kids on my care, house to be spring clean and whatnot and what to ,
and we are shortly moving to new quaters SOON.
(damn tiring huhu)
and BAKAT opening SOON,
hum....i really do hope i am not as busy as last year (peluh tak kering tabur jasa demi karier suami,ffppuhhh)

to all yang singgah rumah saya, yang susahpayah spent some time for me,(walaupun anak buat perangai u all still cool!!!!!)
thank you, and see u when i see u.
take care.
semoga Allah memberkati kehidupan seharian kita,mengampuni dosa2 lalu, dan menerima amalan/ taubat,AMIN AMIN YA RABBAL ALA MIN.

No comments: