Sunday, January 9, 2011

cerita pendek kekasih lama

janji nak cerita panjang psl jumpa kekasih lama.
saya ada 4 orang, tapi yang free cuma 2 orang. (seorang lagi businesswoman).
la, mesti la perempuan ;p

kekasih pertama namanya sharifah muharra diba al-jamalulail, dia best sebab dia paham saya,saya paham dia.
kekasih kedua namanya intan zulaikha ismail, dia best sebab dia paham saya.saya paham dia.
kekasih ketiga yang tak datang ,syakira aina wan bukhari, dia best sebab dia paham saya,saya paham dia.
kekasih keempat tak masuk korum sebab dia korum uitm (ini bab lain). tapi saya rasa kami tak beberapa paham each other, yes we are both complicated when we have each other (tak paham skip the subject nanti pening haha)

kenapa saya bagi alasan sama? sebab memang itu the truth, 19 years of friendship and still counting.
senang cerita, we understood and complete each puzzle.

hari jumaat 7th kami jumpa di kokopelli,pj.
best, sebab lama tak jumpa.
walaupun tersekat2 borak, tapi still best.
but i think we have to meet another time with playground beside lah.hehehehe.
sapa ada anak kecik sure tahu why.

nevertheless, i would like to say THANK YOU FOR SPENDING YOUR PRECIOUS TIME WITH HUMBLE ME. THANK YOU.....

Growing pains
Broken chains
A sad melody

Falling tears
Listening ears
A friend just for me

Reaching out
Sharing doubt
When life gets me down

Hands to clutch
Gentle touch
Can turn me around

Spoken words
Softly heard
Cognitivity

Holding tight
Loving light
Calm serenity!



(no pics cos we are not up to the mood)
(kena set timing lain kalau nak cerita panjang-panjang-panjang)

No comments: