Sunday, November 14, 2010

saya (I) yang 'original'

assalamualaikum pada blog manishatisyaza.blogspot.com
hello!
apa yang speselnya hari ni?tak ada apa pun.
saja je saya nak kepoh.
sebenarnya ini bukan blog pertama,blog kedua pun bukan.
blog pertama saya buat masa baru2 kawin,masa tu baru bjinak2,last2 tersadai mcmtu je,
blog dua saya buat masa dapat anak dah,ok gak la
tup tup tiga empat hari lepas buat hal dengan photobucket,saya malas nak godek2,
macam buang masa je nak tanya sana sini,nak search for solution,
saya pun dah boring sebab rasanya saya tak being 'original' kt blog tu.
nak terangkan pun tak reti,so biaq pi la sini jadi tempat baru saya nak story telling.

hopefully sini tempat permanent saya,blog tiga.
faham tak kertas putih dan takde orang?paham semua?
(blog saya kan putih hehe,dan saya memang confident susah orang nak tau blog ni sebab saya tak bagitau sapa2.saya nak feel 'original' kat sini).
merepek ah,sikit2 original.

oh,
saya ada sepasang angel umur 3 tahun & 1 tahun 4bulan ,(ibu sayang both u)
dan cintahati tough saya 'sibaju hijau' (miss u much darling)!

(mcm tak cukup merepek,sambung lagi...)
dunia saya kecik je (walaupun saya size besar), tak caya nanti saya cerita kehidupan saya.
stay tune ye kertas putih!

-14 nov 2010-





No comments: