Wednesday, September 17, 2008

oohhhh ahhhhhh of friendship dolly



Dua hari lalu, puan roxy meng-sms menyuruh buka email secepat mungkin (ape hal ntah, tapi dah sms tu gaya macam importanto saja!)
Bila dah dibuka email nya ........oooooo..ahhhhh..

Saya bukan orang yang kreatif, bila tengok benda2 yang memerlukan kekreatifan ni memang menTAKSUBKAN!
MEKACIH MEKACIH deary pn roxychicks untuk exclusive personalized gift saya inih.
LUV IT LUV IT.. itu blogger friendship dolly (se-perasan saya) macam saya.
Hidung kembang skit, baju merah feveret lengan panjang, ade jerawat kecil2an bekasan remaja dahulu, dan dolly lagi slim dari saya heheheh.

Cepat2 saya tampal di blog ini. Kembang betul ada orang prihatin pada saya. hahahahah

Berminat kah? jenguk ke http://emilayusof.com/ (ohhhhhhh she's a kewll arty and you can order one for yourself!)

10 comments:

roxychick said...

heh.
great to know that u love em..

*hugs*

(i dah email code tu.. hope boleh put up)

roxychick said...

hey.. mana update?

bantal busuk aydan i dah frame kan.. haha

elly said...

masa bila mahu update? tell me, tell me..heheheheheeheh..

sshhh, itu bantal jalan, tak pe MIA pung.

kissy kiss to zaes (yg jln terhoyong hayang sgtla cutey)

raisha rahim said...

along bile nak updet along,ingat dah updet blog.

elly said...

ala cha...hehehe along busy beraya kat cini nihhh ;)

nanti ek..

roxychick said...

UPDATE EL PRONTO!!!

luna said...

kak elly,
update la cerita kak elly anak beranak...
happy becoming the very first birthday to aydan!

sWeEtdARLiNG said...

lawa template blog u niii... kenan..!

salam kenalan...

sWeEtdARLiNG said...

salam kenal... nanti visit blog saya ya

elly said...

roxyxhicks, bantal aydan ape kabo?

luna, iyolah, akak apdet la nih.Memasing tukar template yuk?

afkar'z, hi you. salam perkenalan. I visited your blog and.....will link you shortly lah.best jadik cyberfren nih :)